Wednesday, June 4, 2008

sambungan....

tepat jam 12 lebih( x sure..dkt kul 1 pagi kot) akhernye...adek2ku pulang juge membawa pulang minyak yg telah dipesan..tp hampeh sbb kn byar dgn rate yg baru..yg paling hampeh nye bile ade lagi 3 kete dpn sblum adik aku sempat isi minyak..the hampestness ialah mamat tu pon x kasi can..ye la paham2 la org dh tunggu lame kat situ..tp x pe la, bubur suda menjadi basi..

so, terpakse la isi..alang2 dh tunggu lame,,x kn nk blah cam tu je..lagipun pagi ni aku nkpegi dungun..so kn isi la jugak..ape?? dungun...erm..

saje nkjumpe kwn2 lame kat sini..rindu tul ngan dorang..aku nk melampiaskan rindu dendamku ini..muehehe..tp mebi stay 1, 2 ari jep..oret la tu kan..dan aku telah menempah khas bilik tidur di rumah mia..heheh...mia,,,wait 4 me..!!

x sabo dh ni nk makang kepok lekor tepi pata..lalalalala

4 comments:

SyarIfaH nuR aThIraH said...

the increasing, make me sick!!waaa..nk gi kelas tiap hari nanti....pokai la daku.... =(

diladodolL said...

kit..jalan kaki je la..alang2 da lambat sampai tu,,kire ponteng jela class tu..jgn lupe bw first aid kit..haha

SyAhiRah LaLAla said...

daling,,
bila makan kepok lekor tu marilah bawa pulang ke melaka sama,,xoxo :P

[ p/s: ape ponteng2 kelas neyh kawankawan? :P ]

diladodolL said...

ecece..shiro kak..sejak bile jadi 'angle' ni? muehehe.. sape eh kt kuantan dulu slalu g liwat class?? yela2 mmg la x ponteng,, but the 'lateness' was out of the ethcial as a students..phew!!